söndag 1 april 2012

Fem favoritigaste sakerna just nu

När det gäller vad man vill ha ur sakerna som finns till salu på Etsy så är den generella regeln "En av varje, tack".
Men här är de fem sakerna som jag just nu skulle vilja säga "två av varje, tack" till:

Hårpinnar finns alltid med på listan över saker jag vill ha, och dessa är definitivt inget undantag, från BarefootMaiden


Nu när jag äntligen har hål i öronen så har jag börjat titta på örhängen, och denna är överlägset sötast av alla små glittriga saker <3, från FoxFlight


Sommarblandningen av Panacea Hair Salve. Recenserade vinterblandningen tidigare här på bloggen, och nu skulle jag vilja prova sommarvarianten, från NightBlooming


Den sötaste lilla igelkottsringen av alla! (För det finns säkert massor av dem), från SilverBlueberry


Rosig hårpinne, komplett med glittrighet! Från HairJems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar